Winfinans Service, Udvikling og Support

Winfinans er et lille ERP-system med nogle år på bagen, lavet i Access som frontend. Ofte er det nødvendigt at tilføje nye funktioner, eller måske I opdager noget, I ikke er tilfreds med. Vi har stor erfaring i at løse problemer og især tilføje funktioner & konvertering. Mere end 15 års erfaring i alle versioner. Har du brug for Winfinans service? Kontakt os nu !

Winfinans Udvikling

Vi udfører Winfinans udvikling, og bygger videre på eksisterende løsninger - vi har lavet flere add'ons til alle Access baserede versioner af Winfinans.

Winfinans Tilretning

Vi kan lave Winfinans tilretning, justere layout for winfinans rapporter samt tilføje helt nye. enkle småændringer af formularer og tilføje felter til stamdata tager kun et øjeblik i Access.

Winfinans problemer? Winfinans Support !

Har I problemer med Jeres winfinans? så er I kommet det rette sted hen!

Vi yder Winfinans support på drift og funktionalitet, vi håndterer tekniske spørgsmål og funktioner, men dog ikke bogføring eller rådgivning herop. Tal med Jeres revisor istedet, det ved de mest om.

Eksempler på hvad vi har lavet i Winfinans

Vi kan arbejde i alle Versioner af Winfinans, uanset omfang.

  • Opgraderet Winfinans Pro. til SQL Har I en Winfinans der har vokset sig stor over årene, og vil I gerne beholde alle data frem for at slette i det gamle, eller har I bare mange brugere eller store data mængder, ja - så hjælper det at opgradere til SQL. Det kan gøres for enhver version af Winfinans. Det giver jer større datasikkerhed, bedre hastighed samt bedre kontrol over hvor Jeres data kan ses.
    Vi kan naturligvis også opgraderet Winfinans SmallBizz til SQL!
  • EDI/ OIOXML/ OIOUBL
    Send elektronisk faktura til det offentlige direkte i Winfinans, ingen grund til at sende papirfaktura til et indscanning firma eller ekstra indtastning.
  • Udsendelse af PDF faktura pr Email i Winfinans
    Få sendt en PDF faktura direkte til kunden inde fra winfinans, også uden at outlook skal være installeret.
  • Rapport generator - Intrastat løsning mv.
    Der kan være meget arbejde med bl.a. at lave alle intrastat rapporter selv. Vi har lavet mange forskellige løsninger til automatisk rapportering, nye udskrifter, mangellister osv.
  • Integration til proprietære ordre/ tids-reg. systemer
    Såfremt ordre og øvrig ekspedition af timer og materialer sker i eksterne systemer så kan vi hjælpe med at få lagt data rigtigt ind i winfinans ordre system til fakturering og regnskab, det hele kan ske fuldautomatisk om ønsket, eller ad-hoc pr. sag.
  • Abonnement styring i Winfinans.
    Salg af varer og ydelser i abonnement byder på udfordringer med at holde styr på de periodisker faktura og ændringer undervejs, vi kan lette arbejdet.
  • Løn/provisions håndtering i Winfinans
    Indrapportering af timer og arbejdsraporter direkte for dannelse af løngrundlag mv.
  • SMS gateway's til kunde om status, klarmelding samt møde påmindelser mv.
    Sende og Modtage bookings sms, udsende klarmeldinger og status direkte fra ordre systemet, produktion og statistik.