Callcenter løsning

En callcenter løsning er til for Jer som gerne vil fremme Jeres kundetilfredshed samt øge produktiviteten af Jeres callcenter.

Dette kan lade sig gøre med vores løsning som øger effektiviteten af out- og inbound calls.

Med vores callcenter løsning gør vi det muligt for Jer at gøre Jeres kundeservice hurtigere og holde samtaleslængden nede.

Indsamle information

Med en callcenter løsning samles alle de relevante informationer (såsom: navn, telefonnummer, privatperson eller kontaktperson hos et firma, firma og stilling i firmaet, m.m.) før eller under samtalen, i en enkel og brugervenlig database, som er nemt tilgængelig og parat når du behøver den.

Se mere under CRM Kontaktstyring.

En callcenter løsning mindsker også unødvendig smalltalk og øger på denne måde produktiviteten af Jeres callcenter.

Interface med CTI

Hvis der er mulighed for at interface med Jeres telefon system (CTI), så kan vi endvidere aktivere en "auto dialer", som ringer igennem en telefonliste og filtrerer de numre fra som der ikke er noget svar på og de som går videre til en maskine. Samtaler går kun videre til callcenter-personale når et menneske svarer opkaldet. Dette er endnu en metode som callcenter løsningen kan øge produktiviteten for Jer.

Samlede Fordele:

  • Ringelister per phoner
  • Resultats oversigt per phoner
  • Bonus opgørelser
  • Call to action/ dialogstyring, guided discussion
  • Leads overførsel til sælgere
  • Historik over aktivitet og indsats
  • Micromanagement af aktiviteter

Vi har set forbedringer på 40-80% i callcentre med den rette optimering, her har vi erfaring både i tekniken og processen.

Kontakt os gerne for mere information.